wtorek, 18 lutego 2014

ZAKUPY




 Hej kochani :) Czy Wy też czujecie tą przychodzącą do nas wiosnę ? :) Oby taka pogoda już została i zima nie wróciła :)

Dzisiaj do kawki lub herbatki :P Podsyłam wam posta o moich zakupach. Ok więc po kolei :)



























Na pierwszy rzut idą pędzle, które wpadły mi w oko jak przeglądałam blogi :) Kupiłam je w Hebe. Na tą chwilę jestem z nich bardzo zadowolona. Dawno nie miałam aż tak miękkiego pędzla do nakładania pudru. Pędzel do zadań specjalnych używam na razie tylko do różu. Ale mam zamiar testować go bardzo porządnie też do innych produktów. A po za tym cieszą oko swoim wyglądem i mega niską ceną pędzel do pudru ok 15 zł, pędzel do zadań specjalnych ok 10 zł. 



Kolejne rzeczy do błyszczyko/pomadki :) Błyszczyk z Essence jest po prostu nawilżający, który daje troszkę koloru na ustach i jest lekko nawilżający.

Rimmel Apocalips nr 100 phenomenon jest bardzo napigmentowany to już jest zdecydowanie coś co przypomina pomadkę ponieważ pigmentacja jest nieziemska.  Lekki minus zapach.

Loreal Color Riche Extraordinaire 102 Rose Finale to zdecydowanie mój faworyt. Krycie jak szminki połysk jak błyszczyku i przepięknie pachnie moim zdaniem gumą Huba Buba :P

Swatche na ustach tych błyszczyków oraz szminek, które są moimi ulubieńcami zobaczycie w kolejnym poście. 


Dwie ostatnie rzeczy z których jestem bardzo zadowolona to bluza z SIN-SAY i koszula z MOSQUITO. Bluzę kupiłam oczywiście na stronie internetowej sklepu, a koszulę na allegro.
Obie rzeczy są bardzo wygodne i świetnie się noszą. Bluzę mogliście widzieć w moim poprzednim poście. A na koszulę mam już wizję stylizacji ,która też na pewno pojawi się na blogu. 


Mam nadzieje, że post przypadł Wam do gustu :)

Zapraszam na mój fan page na facebooku i na Instagram
                                                                                                                    Buziaki Karolina




4 komentarze:

  1. Dobra z Ciebie dziewczyna, inspirujesz i nie żałujesz wiedzy, dziękuję, Ola :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wow what lovely items <3

    Hope you may visit my blog,too
    Your Amely Rose from:
    http://thebizarrebirdcage.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  3. też poluję na coś co da mi piękne brzoskwiniowe usta;)

    OdpowiedzUsuń