środa, 12 lutego 2014

PIERWSZA STYLIZACJA

Kochani na wstępie chciałabym wspomnieć, że to moja pierwsza stylizacja :) i nie czułam się swobodnie robiąc te zdjęcia. Ale mam nadzieje, że się rozkręcę i będzie tylko lepiej. Co do samej stylizacji ubrałam się bardzo wygodnie i na luzie ponieważ to był po prostu niedzielny spacer nad jezioro :)
Sklep który sobie ostatnio upatrzyłam to Sin-say !! :) Ubrania zamawiałam przez internet. Strasznie polecam ponieważ można trafić na super promocje :) Zbliżenie bluzy będzie w kolejnym poście na temat moich zakupów :)

Opisy skąd mam ubrania znajdziecie na samym końcu. Mam nadzieję, że się Wam spodoba :)








































Co mam na sobie:

Płaszczyk - New Yorker
Bluza - Sin-say www.sin-say.com/pl/
Jeansy - Sin-say
Buty- No Name
Torebka - www.etorebka.pl 
Szalik - H&M

                                                                                                     Buziaki Karolina

3 komentarze:

  1. super KArolinko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio wpadłam do Sin say w olsztyńskiej Aurze i przyznam szczerze, że zaskoczyły mnie niskie ceny. Zastanawiam się czy to nie przekłada się na jakość...??? Kusi mnie kurtka z nowej kolekcji, ale boję się, że słaba jakość... Co sadzisz o tej marce? Myślisz, że warto? Swoją drogą, fajnie, że zaczęłas prowadzić bloga. Na tapecie jest ich mnóstwo, ale Twój jest wyjatkowy:) niewymuszony, , pełen naturalności, to jest to co się ceni w dzisiejszych czasach. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Jakość tych ubrań jest w niektórych przypadkach bardzo dobra w innych troszkę gorsza. Jednak najlepiej iść do sklepu stacjonarnego i wtedy sobie podotykać :) Ja akurat dobrze trafiłam i wszystkie rzeczy z tego sklepu przypadły mi do gustu. Dziękuję za bardzo miłe słowa aż chce się pisać kolejny post :) Pozdrawiam :)

      Usuń