wtorek, 4 lutego 2014

Paznokcie




Przedstawiam Wam kilka propozycji stylizacji paznokci metodą hybrydową na naturalnej płytce i żelową na tipsie. Zdobienia wykonuję ręcznie sama. Nie są to naklejki. Wszystkie paznokcie są mojego wykonania. 

Napiszcie jeśli jakieś szczególnie przypadły Wam do gustu. 

Poniżej zdjęć znajdziecie nazwy kolorów i firmy którymi wykonałam paznokcie.


Indigo Polish Gel Summer Joy i Violet Storm



Indigo Polish Gel Caffe Latte , farbki akrylowe Indigo Nails
 
Indigo Polish Gel Fuchsia i Summer Joy, cyrkonie swarovski
Indigo Platinum UV French Pink 02 , Polish Gel French White, cyrkonie swarovski

Indigo Polish Gel French White i neon Pink , Folia Indigo Nails, Farbki akrylowe Indigo Nails
 
Indigo Polish Gel French White , farbki akrylowe Indigo Nails

Indigo Nails Polish Gel Chic Nude i French White, ćwieki Indigo Nails







8 komentarzy:

  1. Przepiękne, zwłaszcza serduszka na szarym tle :) Chciałabym bardzo takie paznokcie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne ;) w jaki sposób robisz ombre ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na połowę paznokcia nakładam jeden kolor hybrydy na druga drugi a pomiedzy i lekko na boki rozcieram hybrydę pędzelkiem miekkim ( ja uzywam takiego do one stroke) by kolory się po środku ze sobą połączyły :) Może pomyślę i nagram o tym film pokazowy :)

      Usuń
  3. Super paznokcie! Nie mogę się napatrzeć :) A jeśli mogę spytać, jaki to rodzaj ćwieków na ostatnim zdjęciu?

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja mam pytanie do frencha :) Ile dajesz warstw French Pink i czy jest on troszkę prześwitujący? :)

    OdpowiedzUsuń